• Όταν ένας παίκτης έχει διώξει όλα τα φύλλα από το ταμπλό, τότε αυτός ανακηρύσσεται νικητής.
• Όταν τελειώσει ο διαθέσιμος χρόνος. Σε αυτή την περίπτωση, νικητής είναι ο παίκτης με τους περισσότερους πόντους.
• Όταν κάποιος παίκτης παραιτηθεί, τότε νικητής ανακηρύσσεται ο αντίπαλός του.
• Όταν κάποιος παίκτης κλικάρει το κουμπί "✓".
Ο οποιοσδήποτε παίκτης μπορεί να κλικάρει το κουμπί "✓" όταν δεν υπάρχουν άλλες διαθέσιμες κινήσεις ή αν θεωρεί πως η διαφορά του είναι μεγάλη και δεν μπορεί να καλυφθεί από τον αντίπαλό του.
Αν ο αντίπαλός σου επιλέξει το "✓", τότε εμφανίζεται ένα παράθυρο στην οθόνη σου με ένα χρονόμετρο που σου αναφέρει πως "Ο αντίπαλος τελείωσε! Έχεις ΧΧ δευτερόλεπτα για να τον ξεπεράσεις διαφορετικά θα χάσεις το παιχνίδι". Νικητής μετά την λήξη της αντίστροφης μέτρησης ανακηρύσσεται ο παίκτης με τους περισσότερους πόντους.