Ένας αγώνας τελειώνει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
• Όταν κάποιος παίκτης εξαφανίσει όλα τα πλακίδια του επιπέδου, τότε αυτός ανακηρύσσεται νικητής.
• Όταν τελειώσει ο διαθέσιμος χρόνος. Σε αυτή την περίπτωση, νικητής είναι ο παίκτης με τους περισσότερους πόντους.
• Όταν κάποιος παίκτης παραιτηθεί.
• Όταν κάποιος παίκτης κλικάρει το κουμπί "✓".
Ο οποιοσδήποτε παίκτης μπορεί να κλικάρει το κουμπί "✓" όταν δεν υπάρχουν άλλες διαθέσιμες κινήσεις ή αν θεωρεί πως η διαφορά του είναι μεγάλη και δεν μπορεί να καλυφθεί από τον αντίπαλό του.
Αν ο αντίπαλός σου επιπέξει το "✓", τότε εμφανίζεται ένα παράθυρο στην οθόνη σου με ένα χρονόμετρο που σου αναφέρει πως "Ο αντίπαλος έκανε DONE! Έχεις 40 Δευτερόλεπτα να τον κερδίσεις ή να χάσεις το παιχνίδι". Νικητής μετά την λήξη της αντίστροφης μέτρησης ανακηρύσσεται ο παίκτης με τους περισσότερους πόντους.