Κάποιες φορές όταν αγοράζετε Chips δεν εμφανίζονται αμέσως στο λογαριασμό σας. Η διαδικασία της χρέωσης διαρκεί συνήθως δευτερόλεπτα έως λίγα λεπτά, αλλά σε περιπτώσεις πιστωτικής κάρτας μπορεί η διαδικασία να διαρκέσει έως και λίγες ώρες για λόγους ασφαλείας.
Αν δεν βλέπετε τα αγορασμένα Chips στο λογαριασμό σας δοκιμάστε να σβήσετε την Cache του browser που χρησιμοποιείτε και κάντε Refresh την εφαρμογή του κινητού/tablet σας. Οδηγίες για το σβήσιμο της Cache μπορείτε να βρείτε εδώ.
Αν το πρόβλημα εξακολουθεί και συμβαίνει επικοινωνήστε μαζί μας λέγοντας με ακρίβεια την ημέρα/ώρα που έγινε η συναλλαγή και τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε. Αν η χρέωση έγινε στο facebook, στο iOS ή στο Google Play καλό θα ήταν να ανατρέξετε και στην αντίστοιχη σελίδα υποστήριξης αυτών των εταιρειών.