Κάποιες φορές όταν αγοράζετε Chips/Διαμάντια δεν εμφανίζονται αμέσως στο λογαριασμό σας. Η διαδικασία της χρέωσης διαρκεί συνήθως δευτερόλεπτα έως λίγα λεπτά, αλλά σε περιπτώσεις πιστωτικής κάρτας μπορεί η διαδικασία να διαρκέσει έως και λίγες ώρες για λόγους ασφαλείας.
Αν δεν βλέπετε τα αγορασμένα Chips/Διαμάντια στο λογαριασμό σας δοκιμάστε να σβήσετε την Cache του browser που χρησιμοποιείτε και κάντε Refresh την εφαρμογή του κινητού/tablet σας. Οδηγίες για το σβήσιμο της Cache μπορείτε να βρείτε εδώ.
Αν το πρόβλημα εξακολουθεί και συμβαίνει επικοινωνήστε μαζί μας λέγοντας με ακρίβεια την ημέρα/ώρα που έγινε η συναλλαγή και τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε. Αν η χρέωση έγινε στο Facebook, στο iOS ή στο Google Play καλό θα ήταν να ανατρέξετε και στην αντίστοιχη σελίδα υποστήριξης αυτών των εταιρειών.